Aktif Pazarlama Çalışmaları’nın Uzman Emlakçı Olmadaki Rolü Stratejiktir.

Aktif Pazarlama Çalışmaları’nın Uzman Emlakçı Olmadaki Rolü Stratejiktir.

Emlakçının temel sorumluluğu, yetkisini aldığı gayrimenkulü en hızlı ve doğru şekilde satış işlemine dönüştürmesidir.
İşleme dönüştürebilmesi için en istekli alıcıya en hızlı şekilde ulaşması gerekir.
İstanbul genelinde 25 milyon civarı insan, Türkiye genelinde 90 milyon ve yurtdışında da hedef ülkelerde belli bir potansiyel var.
Öncelikle emlakçının, satış ufkunu bu seviyelere çıkarması gerekir.
Bir sonraki aşamada ise bu kadar devasa bir havuzda, hedef alıcı kitlesini doğru filtrelemek ve rotasını onlara çevirmek olmazsa olmazdır. Aksi takdirde okyanusta kaybolması kaçınılmazdır.
İşte bur doğru alıcı filtrelemesi ve sonrasında onlara ulaşmak aktif pazarlama çalışmalarını gerektirir.
İlan portalları fikrimce son derece sınırlı bir hizmet sağlıyor.
Emsal bir dünya gayrimenkul ilanı içerisinde alıcının zihnine ulaşması son derece ufak ve riskli bir olasılık.
Bu amaçla dijital pazarlama ağları ve profesyonel emlakçıların önemli bir rol oynadığını düşünüyorum.
Gayrimenkulün içeriğine göre şekillenecek alıcı profilini doğru oluşturduktan sonra (burayı kim alır), doğru emlakçı meslektaşlarıyla iletişime geçmek, doğru anahtar kelimeleri kullanarak özellikle Instagram’da organik ya da paralı tanıtım çalışmalarını yapmak, uygun içerikteki kitleye toplu mailing ve de iletişim havuzundaki uygun içerikteki kişilere tanıtım mesajları (samanı alevlendirmek) günümüz koşullarında uzman emlakçının tek yaklaşımı olmalıdır düşüncesindeyim.
Bir gayrimenkul sahibi, yaşamındaki en kıymetli maddi varlıklarının başlarında gelen mülkünün pazarlama yetkisini, kendisinden olmayan bir emlakçıya veriyorsa karşılığında cazip bir hizmet almalı.
Dışarıdan İçeriye bakış..

Tepkiniz Nedir?

like
0
dislike
0
love
0
funny
0
angry
0
sad
0
wow
0